Uztici savu atpūtu
profesionāļiem!

Ceļojums ar Ambositras apmeklējumu

Antario.lv   »   Avio ekskursiju tūres   »   Madagaskara   »   Ceļojums ar Ambositras apmeklējumu
Apmeklēsim Ifati (Īdat) ar skaistajām pludmalēm un blakus esošo teritoriju ar endēmisko floru un faunu. Brauciens uz Ranuhiru  (Ranohira) un Isalo nacionālā parka apmeklējums.  Brauciens tālāk un tropiskā meža Ranomafana apmeklējums, kas ir daļa no nacionālā parka. Brauciens uz austrumu jūru, pēc tam ar laivām pa Pangalanes kanālu (Pangalanes canal) uz Ambohitsaru , tipisks ciematiņš starp jūru un kanālu, un slavens ar savu statuju “Baltais zilonis”. Jūs varat pagarināt savu atputu Ambohitsarā.

1. diena
Tikšanās starptautiskajā lidostā Ivato un transfērs uz pilsētu. Nakts viesnīcā.

2. diena
Transfērs uz lidostu un lidojums uz Tuleāru. Tikšanās lidostā un transfērs bez apstāšanās uz Ifati– kūrorts jūras krastā,  aizsargāti koraļļu rifi. Nakts viesnīcā.

3. diena
Brīva diena. Pēc vēlēšanās: pludmales atpūta vai pastaiga pa blakus esošajām vietām, lai iepazītos ar endēmisko floru un faunu (baobabi, astoņkāji, dobie krūmi, jujube koki (ķīniešu), kaktusi u.c.); Reniala dabas parka apmeklējums. Nakts viesnīcā.

4. diena
Pēc brokastīm – brauciens uz Tuleāru ar botāniskā dārza apmeklējumu –Arboretum dendrārijs ar bagātu endēmisko augu kolekciju. Talāk – pārvietojamies tieši un Ranuhiras šoseju. Ainava pa ceļam var ieraudzīt augstus krūmus (krūmiņus), blīvas meža aizsargjoslas (galerijas meži) un skaisti rotātie mahafali cilts kapi (Mahafaly). Nakts viesnīcā.

5. diena
No paša rīta pastaigas ekskursija pa Isalo nacionālo parku (Isalo): apskatīsim Isalu kalnu masīvu  ar to izjukušo smilšakmeni, kanjoniem, endēmisko faunu un floru : lemuri un endēmiskie augi, tādi kā  Pachypodium – ziloņa kājiņa, dažāda veida alvejas u.c. Peldēšanās nelielā estētiskā ezeriņā. Atgriešanās viesnīcā. Nakts viesnīcā.

6. diena
Pēc brokastīm – brauciens uz  Fianaracua. Apstāšanās Ambalavao, lai apskatītu nelielo parku ar to iedzīvotajiem lemuriem, bet pēc tam – apmeklēsim fabriku, kurā izgatavo unikālu papīru un vīna fabrikas apmeklējums (izņemot svētdienas). Līdz vakaram ierašanās Fianaracua. Nakts viesnīcā.

7. diena
Brauciens ar vilcienu uz Mankaru cauri tropiskajiem mežiem un plantācijām – 48 tuneļi, 67 tilti. Katrā stacija vietējie iedzīvotāji pārdod ēdienus, kas atbilst gada laikam: upes krabji, grilēta zivs, banāni, maniokas, rīsu pīrāgi u.c. Transfērs no stacijas uz viesnīcu. Nakts viesnīcā.

8. diena
Brauciens auto uz Mananjari. Nakts viesnīcā.

9. diena
Brauciens uz Ambuhicaru motorlaivā līdz Pangalanes kanālam (Pangalanes canal), kas šeit veic svarīgu funkciju trūkstošā  ceļa dēļ. Visi tiek transportēts pa kanālu galvenokārt ar pīrāgu: augļi, gaci (vietējais paštaisītais rums), betsa-betsa (palmu vīns) un viss kas nepieciešams iedzīvotājiem vai no kā ražo. Pārbrauciens uz ciematiņu Ambuhicara, atrodas starp Pangalenes kanālu un jūru. Ievākšanās viesnīcā, pilna pansija.

10. diena
No rīta iepazīšanās ar Ambuhicaru un tās apkārtni. Apskatīsim statuju “Baltais zilonis”, kā izcelsme ietverta noslēpumā un arheologi pret to izturas atšķirīgi. Daži runā, ka senči viņu paņēma no Mekas, vācu zinātnieki saka, ka tā – nav ziloņa statuja, bet īpašs cūkas veids un , ka tas veidots no akmens, ko var atrast tuvumā, ķīniešu piedzīvojumu meklētāji, kas šeit ieradās pirms Kristus dzimšanas. Pastaiga pa šo tipisko ciematiņu un iepazīsiet autentisko Madagaskaru, kas atrodas prom no lielajam pilsētām un “mūsdienu dzīves. Atgriešanās Mananjari ar laivu pēcpusdienā. Nakts viesnīcā.

11. diena
Brauciens mašīnā uz Ranumafanu. Nacionālā parka apmeklējums, kurā uzturas dažādu sugu lemuri, putni un rāpuļi. Vakara pastaiga pa ceļu var redzēt nakts dzīvniekus. Nakts viesnīcā.

12. diena
Pēc brokastīm – nacionālā parka apmeklējums (apmēram 40 tūkstoši ha), ko apdzīvo lemuri, hameleoni, zirnekļi un vardes, arvien vairāk ārstniecības augu un orhidejas. Tikai 1986. gadā šeit bija atvērts skats uz zelta bambusa lemuriem. Parku arī apdzīvo  vairāk nekā 100 sugu putni. Nakts viesnīcā.

13. diena
Pēc brokastīm – brauciens uz Antsirabe, ko arī sauc par “Ūdens pilsētu” silta avota un divu ezeru dēļ vulkānu krāteros. Nakts viesnīcā.

14. diena
Pēc brokastīm – īsa ekskursija pa pilsētu ar  miniatūru rūpnīcas apmeklējumu, kur ražo no otrreizējās pārstrādes produktiem. Brauciens uz Antananarivu. Nakts viesnīcā.

15. diena
No rīta – ekskursija uz Ambohimangu – Pasaules mantojums UNESCO– Karaļa pils, uzcelta meža kalna virsotnē. Pa dienu– atgriešanās pilsētā un amatnieku tirgus apmeklējums. Tuvāk vakaram transfērs uz lidostu atpakaļbraucienam uz Eiropu.

Cena iekļauts:
Starptautiskie lidojumi un ar to saistītās lidostas nodevas;
Visi ar lidostu saistītie transfēri;
Dzīvošana viesnīcā pēc Kojkas sistēmas / Brokastis (BB) vidējas klases viesnīca, izņemot: Ambihicara – viesnīca ar minimālām ērtībām – pilna pansija;
Vilciena biļete;
Biļetes, lai apmeklētu aprakstā  minētos dabas parkus un rezervātus;
Maksa par gida pakalpojumiem parkā un rezervātā;
Transfērs ar auto Tuleāra – Fianaracua, Manakara– Antananarivu, Tuleāra – Ifati un atpakaļ pilnpiedziņas auto bez apstāšanās;
Maksa par degvielu un šoferi;
Transfērs ar laivu Mananjari – Ambuhicara– Mananjari;
Ekskursija pa Ambuhimangu un amatnieku tirdziņš;
Tūristu nodeva un PVN.

Papildus:
Iekšzemes lidojumi, ieskaitot lidostas nodevas (Antananarivu – Tuleāra): aptuveni 280 Eur no cilvēka bez atlaides; lidojot lielus attālumus ar  MD tiek piemērota atlaide tarifam;
Vīzas izmaksas (uzturēšanās līdz 30 dienām): apmēram 25 Eur;
Visi papildu ēdieni un dzērieni;
Personīgie izdevumi;
Apdrošināšana.

Papildu maksa par gida pakalpojumiem no Tuleāras līdz Antananarivu: 1050 EUR, sadala uz visiem ekskursijas dalībniekiem.

Papildu maksa augstas klases numuriem:
Par divvietīgu numuru: 385 EUR no cilvēka.
Par vienvietīgu izmitināšanu: 670 EUR no cilvēka

Papildu maksa par dzīvošanu augstas klases viesnīcās:
Pus pansija: 235 EUR;
Pilna pansija: 440 EUR.

SVARĪGI!

• visas cenas norādītas par vienu personu divvietīgajā numurā
  • par iespēju pasūtīt citu ēdināšanas tipu lūdzu jautājiet mūsu menedžeriem
  • cenas norādītas sākot no zemākās cenas sezonā!
  • iespējams pasūtīt arī citas viesnīcas, pagarināt vai samazināt ceļojuma ilgumu

Norādītajām cenām ir informatīvs raksturs. Aktuālas cenas, izmitināšanas un apstiprinājuma iespējas lūdzam precizēt, sazinoties ar menedžeriem.

Antario SIA ir noslēdzis 2016.gada 6.jūnijā līgumu Nr. SKV-TL-2016/16 ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru par atbalsta saņemšanu pasākuma “Starptautiskās konkurētspējas veicināšana” ietvaros, ko līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds